tirsdag 27. september 2011

Kommende hobbyrom

Fra vi kjøpte huset har planen vært å pusse opp loftet slik at jeg kunne bruke det til hobbyrom.

Loftet har av tidligere eiere kun vært brukt som lagrings-/koffertloft, og arealet har ikke vært regnet med i husets kvadratmeter. Det er temmelig slitent både på gulv, tak og vegger, og trappa opp er bratt og uegnet for barn.

Men nå fant jeg ut at jeg ikke har tid til å vente på at vi skal få pusset det skikkelig opp.
Så jeg satte igang og fikk flyttet noen av eskene i enden på rommet, monterte noen Ikea hyller og fikk pakket ut litt i hyllene.
Ble ganske ivrig, for det ble faktisk ganske så sjarmerende med de gamle veggene og gulvet, og jeg ser begynnelsen på noe som kan bli et flott hobbyloft selv uten noen større oppussing, selv om det er et lite stykke fram uansett...
Veggene er fulle av spiker, så jeg benyttet sjansen til å henge litt på veggen allerede, hehe.

Må rydde og pakke ut resten av loftet, og så må vi nok ha elektriker så jeg får litt strøm der oppe... (foreløpig er lampe og symaskin kun til pynt), samt få fjernet en haug med ledninger på veggen (som vi ikke tror går til noe, men det vil vi ha sjekket før vi begynner å fjerne noe).

Må ny tur til Ikea og kjøpe maaaange flere av disse hvite Expedit hyllene. De koster bare 179 pr stk, og rommer masse, enten man har dem som de er eller setter inn kurver som passer til. Vi har allerede en hel flokk av dem spredt rundt i hele huset.

Her kan du se den spede begynnelsen på mitt Hobbyrom iallefall:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du vil legge inn en kommentar.
Har dessverre måttet legge inn ordbekreftelse igjen pga problem med spam, men håper det går greit likevel :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...